Friday, July 30, 2010

THE UNEXPECTED DELIVERY

  Bunyi macam ada orang nak bersalin.



Bukan, makanan ini tiada dalam menu delivery kalau anda dail Mekedonel *boleh klik sini juga* atau Pizza Hut atau Dominos atau apa sahaja makanan yang boleh buat delivery...
Dahlah free, tiada delivery charges pula tu.
Kalau hari-hari macam ni kan best...
*tu lah manusia, dah bagi betis nak betik!*

Tapi ada seseorang telah buat delivery ini semata-mata kami terasa nak makan lauk ini.
Kepada Chef R, terima kasih.
Lain kali boleh buat delivery lagi, hm, daging masak asam, sagu mata ikan, laksa, gulai belimbing...
*muka tak malu...*

p/s: "Saya tidak makan durian", inilah jawapan yang selalu saya beri bila ada penjual durian depan CIMB Bandar Baru Bangi suruh beli , hanya bila tetiba rasa nak makan baru saya makan.
Tapi tempoyak + cili saya suka...kalau ada depan mata+hidung pasti saya kerjakan habis-habisan..
*ooo makcik....tempoyak tu kan keturunannya durian!!*

No comments:

Post a Comment