Thursday, July 22, 2010

SAYA ANGAU DENGAN.............

Please scroll down...
V
V
V
V























" Mak, ayah...
ni saya nak kenalkan lelaki yang berjaya menawan hati saya ", mungkin itu adalah kata-kata seorang anak perempuan kepada ibubapanya apabila ingin memperkenalkan boyfriendnya sambil tunduk malu-malu dan badan tergoyang goyang.

Gambar di atas adalah 'lelaki' yang saya idamkan...
Lelaki idaman!

Hai Abang Audi R8, (tak kisahlah model v10 atau tak)
saya tuliskan puisi...sila terima dengan ikhlas ye...

Matamu yang sangat tajam mengancam...
Bibirmu yang merah menawan... *mana merahnya makcik oii! tak nampak pun*
Hidungmu yang mancung....
Pipi tersorong-sorong....
*eh lain macam je!ok silap! dulu masa cikgu BM ajar dalam kelas saya tidur dan makan bawah meja..maaf..*
Pipi yang bak pauh dilayang...*eh poyo lah tu kan!*
Bodymu yang seksi dan tegap....*dah lebih lebih lah pulak!*
Biar pun dirimu tidak dapat ku miliki dapat 'TEST DRIVE' pun jadilah!
Please...please...please....
Owh Abang Audi R8!

PERINGATAN UNTUK DIRI SENDIRI:
Kereta ini sudah lama menjadi idaman saya sejak saya terpandangnya dan sudah usha usha harganya di internet..
Namun andai satu masa nanti saya mampu untuk memilikinya, pasti saya tidak akan membelinya...
Ini kerana saya rasa macam teramat membazir....
Melainkan kalau saya masuk pertandingan membakar kuih bahulu *tidaklah bermakna saya pandai bakar kuih bahulu!* dan hadiahnya adalah Audi R8 barulah saya akan masuk pertandingan tersebut dan pastikan saya yang dapat hadiah tu!
Jadi, Abang Audi R8 saya adalah impian yang saya tidak akan capai, hanya untuk angan angan saja!

2 comments: