Powered By Blogger

Saturday, July 10, 2010

KISAH ORANG YANG TERPERASAN SENDIRI + ORANG YANG SEMUA ORANG PERASAN

Siapa ORANG YANG TERPERASAN SENDIRI?
*blushing* err..saya lah..
Siapa ORANG YANG SEMUA ORANG PERASAN?
Artis N.

Tersebutlah kisah.........*syair sikit*
Ok, macam ni...masa tu saya di tempat besar di mana semua kapalterbang parking..
ye, betul, KLIA...
disebabkan lapar, saya pun beratur menunggu giliran di McDonald KLIA...
Bila tiba giliran saya,
semua staff di situ seolah-olah memandang saya dengan begitu asyiknya..
ada staf perempuan yang tersenyum malu...
ada staf lelaki yang berbisik sesama mereka sambil tersenyum....
staf perempuan yang ambil order saya juga tersenyum lebar + malu.....
dalam hati saya,
" wah! baguslah Pakcik Mekedonel" *budak umur 3 tahun sebut McDonald*
mana tidaknya, melatih stafnya agar sentiasa senyum dengan pelanggan..
saya pun senyum kembali....
dengan niat membalas senyuman mereka yang sehinggakan saya dah membayar pun masih senyum lagi...
tapi saya pelik juga sebab ada staf yang tergesa-gesa nak ambil kamera...
wah....mereka nak ambil gambar saya ke....*bangga*
tapi takkan dengan semua pelanggan mereka ambil gambar kot...
atau...
adakah saya pelanggan bertuah ke-10000000 mereka????
saya pun angkatlah tray makanan saya,
bila saya pusing ke belakang.............
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
 LAAAAAAAAAAAAA !!!!!
ARTIS N rupanya beratur betul-betul belakang saya...*sambil dia turut memberikan senyumannya*
Patutlah semua staf perempuan tadi senyum ayu+malu.....
Owh...saya terperasan! *blushing* 
Rasa taknak pergi makan di semua cawangan restoran Pakcik Mekedonel lagi dah...
Memang memalukan diri sendiri betul!


p/s : owh...ramai yang tanya siapakah artis tu...ok saya beritahu,
Orlando Bloom (bukan nama sebenar)..

No comments:

Post a Comment