Powered By Blogger

Saturday, July 10, 2010

MARI MENGERJA..eh cop..silap! MARI MENGEJA

Owh...saya sangat sangat sangat sibuk.....
S.I.B.U.K.
Sibuk.
Yay! Pandai.... *tepuk tangan*


1- Kain baju kotor 3 beg laundry besar
2- Kain baju bersih setinggi gunung Kinabulu..bukan...Kinabalu...
3- Mengejar quotation dan dikejar quotation
4- Kerja-kerja yang perlu saya buat sedang beratur menunggu giliran di kepala
5- Kerja-kerja yang bertangguh berabad lamanya dah berhabuk
6- Badan yang mencari Makcik Tukang Urut..."Makcik...Ooo...Makcik...Where are you...I'm here.."
7- Tidur yang tidak cukup bukan sebab tengok bola
8- Mop, penyapu, kain lap di rumah yang meminta tangan saya membelai mereka gara-gara sudah 2 bulan  saya menyisihkan mereka
9- Files dan kertas-kertas yang bertimbun sampai tak nampak muka


Di sini saya ingin memberitahu, ada jawatan kosong yang perlu diisi untuk sementara waktu. 
Sebagai apa?
DIRI SAYA YANG LAGI SATU!
Job scope? 
SILA BUAT SEMUA DI ATAS!
Salary? 
F.O.C. !
ANYONE????!!!!

No comments:

Post a Comment