Powered By Blogger

Wednesday, June 30, 2010

MY MIND IS THE SCENE OF THE CRIME

FIKIRAN SAYA ADALAH TEMPAT JENAYAH

Apa tu?
Saya bukanlah kaki wayang tapi saja-saja nak masuk contest ni sebab dulu masa saya sekolah rendah,
banyak kali juga saya masuk contests macam pertandingan mewarna, melukis, 
di bawah KATEGORI 3-6 tahun..
Saya sedih sebab tak pernah menang!

Berbalik pada tajuk, contest ni tanya saya,
" Apa rahsia paling berharga yang anda tidak mahu dicuri?"

Jawapan saya,
" Iaitu idea/rahsia yang boleh menyebabkan blogger/nuffnanger lain memenangi invitation itu.
Ye saya tahu ada 70 peluang, tapi saya taknak peluang yang ke 69 tu mengambil peluang saya." 



poster

p/s :
Tiba-tiba teringat masa sekolah menengah, ada kawan memberi gelaran Leonardo Dicaprio pada seorang pelajar lelaki yang kebetulan tengah popular cerita Titanic.
Mesti korang tertanya-tanya, "wah handsome ke?!" or at least korang akan cakap "hah blogger ni kenal ke tak mana satu leo d'cap!"

No comments:

Post a Comment