Powered By Blogger

Sunday, October 10, 2010

MENUMPANG POPULARITI

Ya, dengan ini saya mengaku saya nak tumpang populariti....

Bukan pada selebriti tapi  pada ........
*sila scroll down*





















???





















?????
















?????????????????????????????
























" Mana ni??!! Ah! Main-main lah budak ni, ingat aku banyak masa ke nak scroll down blog kau tak habis-habis ni?! "

Ok ok ok saya tak main-main dah....
Sila scroll down sikit lagi....
















































































































































































































































10.10.10

" Banyak lah kau punya scroll down sikit lagi! 
Buang masa aku je, rupa-rupanya kau nak tumpang populariti 
nombor-keramat-yang-banyak-orang-buat-majlis-tu.
Aku tak heran lah, aku punya lagi best,
bukan tarikh je, time aku post lagi cantik!
Posted : 10.10.10 at 10:10 am "

Baik, saya mengaku kalah *tunduk kepala*

No comments:

Post a Comment