Thursday, October 21, 2010

KEGATALAN LELAKI ZAMAN SEKARANG TIDAK PEDULI STATUS PEREMPUAN ITU ATAU DIA MEMANG TAK TAHU STATUS PEREMPUAN ITU?

Hahaha tajuk post panjang gila...
 Ya, saya tahu tak semua lelaki macam tu...
Hanya ITCHY MAN je macam tu.
Hari ni saya melalui dua pengalaman yang menyebabkan bulu roma saya meremang macam terkena kejutan elektrik....
Bukan hari ni saja, sebelum ni pun berlaku beberapa pengalaman yang saya malas nak flashback dan rewind....
Pengalaman-pengalaman yang menyebabkan bulu roma dan kening saya naik...
Di mana rasa hormat mereka pada kaum hawa...
apatah lagi melihatkan keberanian mereka yang sanggup berperangai begitu di hadapan lelaki lain yang bergelar suami...
Ya, dunia akhir zaman....
Tepuk dada, tanya iman...
Iman nipis, berlakulah maksiat....
Iman tebal, ALHAMDULILLAH....
Semoga kita semua dilindungi dari perbuatan maksiat....
Amin...



p/s : saya sayang mereka..biar pun orang lain nampak 10 keburukan mereka, tapi saya nampak dan merasai 100 kebaikan mereka yang orang lain tak nampak dan tak rasai...yang penting saya bersyukur..... dan redha untuk keburukan mereka sebab mereka juga terima keburukan saya....

1 comment:

  1. diorang lupa diri kot.. lupa diorang datang dari mana..

    ReplyDelete