Powered By Blogger

Wednesday, September 15, 2010

BLOG SENDIRI PUN TAK JENGUK, SEBOK JENGUK BLOG ORANG LAIN

haha serius, memang kali terakhir saya jenguk blog saya
masa saya tulis pasal shahrulezad/syurgamu ramadhan..
suka cerita tuh..suka sangat sangat *mengedik sekejap ye..*

semenjak dua menjak ni suka sangat baca blog orang lain
terutama ada satu blog ni..
dalam sehari entah berapa kali saya jenguk..
tiap kali saya check email pasal kerja,
atau tiap kali saya buka facebook,
atau tiap kali saya online,
mesti saya jenguk jap blognya kot-kot dia ada update..
agaknya tuan punya blog tu pun mesti heran trafiknya naik semacam je...
kebetulan his recent post ada letak statistik yang menunjukkan
semenjak dua menjak trafiknya naik semacam...
haha....Mr. O, you should thank me!
dah jadi peminat blognya secara diam-diam (silent reader)..

blog apa?
no...no..no..saya taknak beritahu...
sebab nanti korang pun akan jadi ketagih..
lepas tu korang taknak jenguk blog ni lagi...
biarlah rahsia *pinjam tajuk lagu ye, dato siti..*

owh, walaupun agak terlambat,
saya nak ucapkan
selamat pakai baju raya
selamat makan ketupat rendang lemang
selamat makan kuih raya
selamat main bunga api
selamat beri/terima duit raya
selamat tangkap gambar n upload di FB/blog *termasuklah yang sedang menaip ni*
selamat bersabar masa trafik jam
selamat menghadiri open haus n kenduri
selamat menaikkan berat badan
selamat berpuasa enam

SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR BATIN
 

1 comment: