Powered By Blogger

Wednesday, August 25, 2010

LET'S KENTUT!

WTH?!
Apa punya tajuk daaa...
Terjumpa satu web yang beritahu beberapa fakta-fakta yang menarik..
Antaranya, kentut *blushing*
ok, tak perlu malu-malu..
ianya NORMAL!
Kalau tak kentut, cepat-cepat pergi jumpa doktor ok..

Teringat masa belajar dulu..
suka buat peta minda ala-ala macam ni..
Kalau ada kawan punya yang lebih best+mantap+padat,
pakat ramai ramai pergi xerox..


Facts About Your Farts
Via: Online Schools

p.s: ada yang kata kentut tu membahagiakan...bukan saya ok, orang lain..serius, tak tipu...
bila saya tanya kenapa, jawapannya "sebab bila ada bunyi kentut, semua ketawa,bukan ke bahagia tu namanya".. hahaha... *dalam hati, ye tak ye juga*

 p.p.s: minggu lepas saya mimpi berada dalam tandas, nampak najis dan beberapa muka yang saya kenal..
bila saya google 'tafsir mimpi menurut islam', saya simpulkan kalau mimpi seperti di atas maknanya ada orang nak menfitnah, atau sihir menghampiri...hmm...saya taknak percaya 100% sebab saya percaya Allah, tapi andai yang kedua tu betul, semoga ianya 'dipulangkan'..amin...(mari aminkan ramai-ramai)..
bukan saya seorang saja, orang yang rapat dengan saya/kawan baik dunia akhirat juga mimpikan yang sama..hmm...

No comments:

Post a Comment