Powered By Blogger

Monday, September 27, 2010

MIMPI MANIS

Taklah...ni bukan sweet dream tapi nightmare..
Ingat lagi post sebelum ni pasal saya rasa tak sedap hati?
Dah bersih dan kemas diri, saya pun tidurlah...

Mimpi apa?
Ni mimpi binatang ni..
Betul-betul patuk depan muka saya...


Yang saya ingat saya pegang ia dan tiba-tiba ia pusing terus patuk muka saya...
Langsung saya terjaga, baca selawat, doa pendinding etc..
Tak boleh tidur lepas tu...


Orang kata, *sejauh mana kesahihannya, tak tahulah*
Kalau perempuan bujang mimpi kena patuk ular, 
maknanya ada orang nak masuk meminang...
Kalau perempuan dah berkahwin mimpi kena patuk ular, 
maknanya ada orang nak aniaya...

Saya tak mahu percaya 100%...
Sekadar mengambil langkah berhati-hati seperti
amalan doa yang lebih.
Wahuallam..




p/s: sebenarnya tadi saya google gambar " snake".. sekali keluar gambar-gambar yang saya terpaksa segera exit.....tak sanggup tengok..... lepas tu sekali lagi saya google gambar "cute+snake+cartoon+".... barulah saya'berani' sikit nak letak di blog ni...heeeee.....

No comments:

Post a Comment